تزریق آواستین در چشم افراد دیابتی


تزریق آواستین

تزریق آواستین

یکی از راه های جلوگیری از پیشرفت بیماری دیابت در چشم، تزریق آواستین در چشم افراد دیابتی می باشد. بیماری دیابت یکی از بیماری های خطرناکی است که امروزه می توانیم ببینیم. در صورتی که بیماری دیابت به خوبی کنترل نشود ممکن است اثرات مختلفی مانند بیماری آب مروارید و آب سیاه شود.

اگر راه های مختلف برای کنترل بیماری دیابت در افراد جواب ندهد در بلند مدت ممکن است باعث کاهش شدید دید چشم و تاری دید شود. این کاهش دید از طریق تشکیل مویرگ های غیر طبیعی در شبکیه چشم و در نتیجه آن تشکیل بافت های فیبرواسکولر روی شبکیه به وجود می آید. این مشکل معمولاً در افرادی به وجود می آید که سابقه بیش از پنج سال در مبارزه با بیماری دیابت را دارند.

تزریق آواستین در چشم افراد دیابتی برای بهبود این مشکل و یا مهیا ساختن افراد دیابتی جهت عمل لیزر چشم صورت می گیرد. این تزریق به واسطه ی حساس بودن عنصر چشم باید حتماً باید توسط چشم پزشک متخصص صورت گیرد تا عوارض تزریق آواستین  و صدمات جبران ناپذیری را به دنبال نداشته باشد.

تزریق آواستین بر طبق نظر پزشک معالج می تواند به روش های مختلفی صورت بگیرد. معمولاً چشم پزشکان در فاصله ی چند روزه عمل تزریق را در هر دو چشم بیمار دیابتی انجام می دهند هر چند از روش همزمان نیز می توان استفاده نمود.

جهت  معاینه توسط دکتر محمدباقر رجبی ، فوق تخصص شبکیه ،با شماره های موجود در سایت  برای تعیین نوبت تماس بگیرید. 

021-88201656


جهت مطالعه ادامه مطلب به لینک زیر مراجعه کنید :

تزریق آواستین در چشم افراد دیابتی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.