خونریزی چشم علت و درمان آن

خونریزی چشم

خونریزی چشم

خونریزی چشم ممکن است سبب ایجاد لکه قرمز کوچک یا ناحیه ای قرمز از خون شود. اگر تا به حال خونریزی زیرملتحمه‌ای را تجربه کرده باشید، می دانید که این وضعیت می تواند هشدار دهنده باشد. لایه نازکی که سطح بیرونی چشم به جز محل قرنیه را می‌پوشاند ملتحمه نام دارد. ملتحمه چشم پر است از  گلبول های سفید، رگ های خونی کوچک و رشته های عصبی به دلیل آسیب پذیر بودن احتمال پاره شدن و ایجاد خونریزی زیر ملتحمه وجود دارد. 

بنابراین خونریزی چشم به عنوان یک لکه خون روشن و قرمز در قسمت سفید چشم شما ظاهر می شود. در حالی که ممکن است مواجه شدن با خونریزی زیرملتحمه‌ای ترسناک به نظر برسد ولی این نوع خونریزی بی ضرر است، زیرا که خون قابل مشاهده از پاره شدن یک رگ خونی ساده نشات گرفته است. در ادامه ما شما را با نکاتی در خصوص خونریزی چشم زیرملتحمه‌ای آشنا می‌کنیم که شما را در درمان آن یاری خواهند داد.

خونریزی شبکیه همانند سایر اختلالات شبکیه چشم ممکن است بسیار خطرناک به نظر آید. به طبع، تجربه هر کسی از خونریزی شبکیه متفاوت می باشد. عده ای از افراد، آن را چیزی شبیه مگس پران و عده ای دیگر آن را به حالت تار عنکبوت تصور می کنند .

جهت  معاینه توسط دکتر محمدباقر رجبی ، فوق تخصص شبکیه ،با شماره های موجود در سایت  برای تعیین نوبت تماس بگیرید. 

021-88201656


جهت مطالعه ادامه مطلب به لینک زیر مراجعه کنید :

خونریزی چشم

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.